1 dec - Virka!

Jag har nog gjort klart själva virkandet på min ryggsäck nu faktiskt, så nu fattas bara lite sömnad på maskin och tyg och grejer. Det får bli till jul väl hemma igen.
Så då blev det ju tid över för att virka annat! Jag råkade tappa fodralet till min ipod här om dagen, så en kväll knåpade jag snabbt ihop ett nytt! :) Och igår kväll blev det ett UNO-fodral som snart nog bosätter sig på svarman i Uppsala.
Det är så kul! Jag tror att jag tycker det är roligare att virka små fodral till saker än en så stor grej som ryggsäcken. Jag har inte riktigt tålamod och det är roligare att se resultat snabbt.
Och hörrni vänner! Är det någon som skulle vilja ha ett fodral till något, mobil, ipod eller vad som så säg till, för jag tycker bara det är roligt. Släng in en kommentar eller så :) Jag har dessutom snart klätt in allt jag äger i mormorsrutor, så jag har liksom inget kvar att göra till mig själv ^^
Mitt nya ipodfodral! Väldigt bra för att man kan knäppa fast hörlurarna så att de inte trasslar sig :)


Ett fodral till ett UNO-spel.

Tror mitt nya motto ska bli typ "allt mår bättre i ett fodral av mormorsrutor".

Kommentarer
Postat av: Phiolie

Åh, vad fint! Det kommer bli alla tiders UNOspel när fodrAlet sitter runt det!

2011-12-03 @ 16:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0