11 dec - Om 10 dec

Nu är jag ett år äldre, klokare och visare. Den ni!
Igår fyllde jag alltså 21 bast. Inget märkvärdigt sådär. Jag spenderade dagen med 11 timmars jobb som bestod av att hämta disk och skära tårtor, mestadels. Men varför inte?  Det hela kändes lite bättre när jag fick en födelsedagssång av Regine, en middag med Marit och Ruby, en god tårta och fika med Marit och My och en virkbok i present :)
Titta bara:
En liten födelsedagstårta.


Och en present :) Jag har redan börjat virka på en liten krabat, kolla bara:



Söööööööt! :)

Så även om det var en trött dag med mycket jobb, så hade jag en mysig kväll :) Och det är ju alltid värt. 21 år alltså. Inte illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0