12 dec

Idag var jag ledig! Jag vaknade dock klockan 8 med en känsla av "nu måste jag skynda mig till jobbet". Insåg att den var fel och sov vidare. Skönt!
Marit var också ledig idag, så vi spenderade mestadels av dagen tillsammans. Vi började med att se På spåret och städa. Sen begav vi oss till delit här i Willesden Green och åt lunch och jag virkade och hon bloggade. Sen åkte jag på The museum of childhood och tittade på de finaste av dockhus och läste om leksaker så som pendlar, snören och andra mekaniska ting. Stod ett tag och funderade på kryssprodukter och annat trevligt, medan jag vred igång en leksak genom att ett stort timglas vändes upp och ner och sanden rann genom ett hjul som började snurra och satte fart på två gubbar som gjorde akrobatkonster.
Efter det mötte jag upp Marit igen och vi åt middag i Neals yard. Till sist avslutades kvällen med mulled wine (typ glögg) på en pub med Marit, My och Jari. Trevligt, trevligt. :)
Och så lite bilder från dagen förstås!
Dockhusen var fantasktiska! Det fanns många olika, de äldsta från 1600-talet. Alla så otroligt detaljerade och fina.


Och en miniservis! Jag älskar miniatyrer!!!


My legs?


En god vegansk soppa i en stor skål! Det satt fint. Marit tog en vegansk pizza.


Sedan hittade vi My och Jari i regnet och vi tog oss vidare till en pub.

Väl hemma igen har vi sett julkalendern och nu blir det sovasova.
Imorgon är jag ledig igen :) Skönt!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0