13 dec

Idag var en fin dag! Jag var ledig igen och började dagen med frukost, virkande och lunch hemma. Sedan begav jag mig till Victoria och mötte upp My för en fika på Tomtom! :) Det var trevligt och kul att se alla igen och såklart fick vi de finaste av hot chocolate och gott hembakat fika :) Det blev ju ett hejdå till alla där nu eftersom jag åker hem, men det kändes iallafall väldigt kul att ta sig tillbaka och hälsa på alla innan jag åker mot Sverige igen!
Jag utanför Tomtom :)


Titta bara, man blir ju helt glad :)

Efter det så begav vi oss till Camden market för att möta upp Jari och några av hans vänner varav en lämnar London imorgon. Det blev te och kaffedrickande, och det var trevligt :) Sedan vandrade vi runt på markanden ett tag innan det var dags att möta upp Marit och sätta sig till bords på Machiavelli. Vi hade nämligen ett bokat bord och en trerätters att se fram emot. Det var kul att se hur hon jobbar! Riktigt fint var det, och jättegod mat! :)
Restaurangens maskot, Machiavelli.


Såklart är man en nörd och tar kort på sin mat. Haha.

Jag åt pumpa med blåmögelost och pinjenötter till förrätt, svampravioli till huvudrätt och till efterrätt delade vi på en carameltarte och små chokladdoppade glassbitar. Marit och My frossade i bruscetta med toppings och en stor fet krämig ost som jag inte minns namnet på :) Det var gott och såklart trevligt!
Nu är vi hemma och snart blir det julkalendern innan sovdags.
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0