15 dec

Jag har precis packat ihop det mesta av mina tillhörigheter i min resväska igen. Väskan har under tiden vi varit här legat uppe på min garderob, och när jag tog ner den var den rejält dammig! Ett tecken på att vi faktiskt bott i London ett tag! :) På lördag klockan 11 blir vi hämtade med bil och flyttade en kilometer till Marit och Mys nya bostad på andra sidan tunnelbanestationen. Spännande och sorgligt.
Idag har jag jobbat. Det var väldigt, väldigt tomt idag, lite tråkigt förstås, men men. Jag gjorde ett ganska fint hjärta på en latte idag iaf :) Och så har jag sagt hejdå till Anika. En del droppar ju av för de går på holiday! Sorgligt!
Jag har ju tre dagar kvar på jobbet iallafall, och har dessutom fått reda på att det är en del av de jag gillar som ska sluta til jul, så då känns det ju lite bättre liksom. Imorgon blir det jobb igen, sedan en ledig helg, jobb måndag, tisdag och tågresa mot Sverige onsdag, torsdag.
Tjo!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är så vemodigt att överge ett liv man har byggt upp - helt annan grej än om man bara är på semester... Oj, upptäckte just att det snöar här i Sverige! coolt! Men slutet på en grej är bara början på en annan brukar jag tänka. Costa Rica låter helt underbart ju! Jag fattade inte att ni skulle vara där så länge men det låter ju hur kul som helst :) Lycka till med hemresan, kram!!

2011-12-16 @ 11:23:20
URL: http://linseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0