18 dec - Om igår

Igår hade jag min näst sista lediga dag i London! Jag spenderade den med Marit och halvvägs med My. Vi började ju som sagt med en flytt, som jag skev om i inlägget nedan. Sedan blev det lunch på delit, och min sista yoomoo! Efter det lät vi My åka till jobbet, och det blev jag och Marit kvar. Vi hoppade av tunnelbanan i St Johns Wood och gick och kollade på Beatles-övergångstället. Mest för att checka av, liksom. Sedan tog vi en promenad genom Hyde Park för att ta oss till Portabello Market. Där blev det lite julshopping :) Sen drog vi en Beetroot middag och gjorde några tappra försök för att få se lite konst på museum, dock var de vi testade stängda eller slutsålda. Menmen. Det blev en hemmakväll och en tidig sovkväll. Det behövdes i förkylda tider som dessa.
Tada!


Min sista frozen yoghurt!


Jag kan ju inte visa julklappar jag köpte till andra, men jag kan ju visa de jag köpte till mig själv! En miniteservis och en valbrosch. Hihihihihihihi.

Idag är det min sista lediga dag i London och jag planerar att se Buckingham Palace, åka på The Fan Museum, gå på Camden Market och dricka en cappuccino gjord av Marit. Jag har helt enkelt mycket att stå i! Så nu lär jag skynda mig!
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0