18 dec

Jag lyckades utföra min dagsplan, och den blev inte lika stressig som jag trodde att den skulle bli. Istället tog jag sovmorgon och åt en lång frukost hemma. Sedan begav jag mig till Buckingham Palace, mest bara för att känna att jag har sett det innan jag åker här ifrån. Jag gick i princip dit, tog två kort, och sedan gick därifrån. Menmen. Ett stort hus var det hur som helst, pampigt och sådär. (haha)
Jag har sett Buckingham Palace - Bildbevis. (Inte för att jag syns på bilden, men ändå.)

Efter det tog jag mig mot Greenwich och the Fan museum. Ett museum som jag eller Marit hittade på internet för länge sedan som jag blev sugen att åka till. Det var ett museum med solfjädrar, lite sådär udda och lite kul att se och berätta om, tänkte jag. Det var väldigt litet, bara två små rum och det var bara jag som var där som besökare, tror till och med att jag var den första för dagen för jag blev uppskriven högst upp på en lista. Det var väldigt, väldigt vackra solfjädrar hur som haver. Väldigt detaljerat målade och med pärlemorskaft och allt. Titta bara på dessa:
Blommigt och fint!

Efter det åkte jag till Camden Market för lite julklappsinköp och sedan till Marits café för att dricka en av hennes omtalade cappuccinos. Och nog var den god, det var den! :) Där satt jag och läste tills Marit slutade jobba. Det var mysigt.
Mhm! Gott! :)

Sedan åt vi middag på Whole Foods och när hon var tvungen att gå för en fest med hennes jobb förflyttade jag mig till ett café och drack te och läste tills jag åkte hem till det nya rummet igen.
Nu är båda min roomies ute på diverse personalfester, så jag tänkte roa mig med På Spåret och sedan sova! Imorgon blir det jobb från klockan 10 till 6. Näst sista dagen!
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0