21 dec

Idag är det sista dagen i London. Åh. Hur kunde det hända så fort?
Jag jobbade de två sista dagarna nu måndag och tisdag. Såklart är det ett slitit jobb, men såklart blir man vemodig när det är sista dagarna. Nu känner jag nästan att jag kommer sakna att bära de där bruna brickorna med tolv små vita tekannor på, till exempel. Och så konstigt att säga hejdå till alla! Det är första gången i mitt liv jag har sagt hejdå med total vetskap om att jag aldrig kommer träffa en del av dem igen. Jag fick till och med lyckönskningar som "make your dreams come true". Så himla konstigt. Det blev kramar, kindpussar på franskt vis och namnutbyte för att kunna lägga till folk på Facebook. :)
Efter jobbet igår mötte jag upp My och Jari och så gjorde jag lite sista inköp. Vi gick en sista gång till Whole Foods också! Jag kommer sakna Whole Foods! Typ bästa affären ever! Jag passade på att köpa alla de smaker av nakd barerna jag inte ätit ännu plus mina två favoriter, ginger bread and cashew cookie :)
Sedan hade jag, My och Marit avslutningskväll med risgrynsgröt, rödvin och julkalendern. Sista gången med Sunrise Soyamjölk! Den kommer jag också sakna! Den är ju så GOD. Men det var en mysig avslutningskväll :) Konstigast av allt är ju egentligen att vi inte vet om vi någonsin kommer att bo i samma stad igen. Att jag inte kommer att möta upp Marit varje dag efter jobbet liksom. Bara en sån sak. Jag kommer sakna dem!!
Vårt tåg går vid klockan fyra idag, från St Pancras International. Jag och My har ätit grötfrukost och sett dagens avsnitt av julkalenden, mysigt. Jag ska nog dra en sista lunch på delit och sedan ta min enormt tunga packning mot tunnelbanan och oändligheten.
Helt klart värdast i världen att jag åkte. Jag har lärt mig så himla mycket och haft det så braaaa. :)
Nu måste jag packa ihop det sista, sen bär det av mot Falun! Hihihihihi :) Ska såklart bli så himla kul att träffa alla hemma, och jag hoppas att ni bjuder på snö! Tittar man ut genom fönstret här och tänker att det är julafton på lördag blir man ju deprimerad! haha.
Tjoflöjt och sista inlägget från London!
Jag skriver nog ett inlägg hemma också, men sen tänkte jag överge denna Londonblogg. Det funkar ju inte riktigt att skriva Londonblogg från Sverige. Men jag funderar på att fortsätta skriva, på annan adress! Så då får ni följa med dit :) Jag rapporterar väl hemma i Falun, som sagt!
Hejs så länge!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det har varit kul att följa dig från olika delar av världen, du skriver personligt och bra! :) visst är det snö här i mellersta Sverige men skall tydligen regna på julafton :P Lycka till med hemresan!! Kram

2011-12-21 @ 12:49:47
URL: http://linseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0