4 dec

Idag var jag ledig och började dagen med frukost och lite inskickande av papper hit och dit. Sedan begav jag mig till Saatchi gallery. Ett konstgalleri. "Det var mycket konstig konst på konstgalleriet", förklarade jag för Marit och My sen. Och det var det, men mycket var väldigt intressant att se. Lite smakprov:
Jag gillar att gå runt sakta genom massa rum och kolla på sånt där. Det är intressant hur snyggt och fult det vara. Och hur mycket som bara känns som kladd och hur mycket som är så otroligt detaljerat. Spännande!
Efter det mötte jag upp Marit och My som båda slutade jobba vid fem och så blev det vegetarisk kinabuffé till middag! 
Nu blir det glögg, julkalendern och tändande av andra adventsljuset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0