7 dec

Idag var jag själv i delit för andra dagen. Nästan helt själv idag faktiskt, igår hade jag lite assistant från Roberto. Men det gick rätt så bra faktiskt. Det enda som är jobbigt är att jag går runt med en liten stress hela tiden över att jag inte ska hinna göra klart all städning i tid. Det är så himla mycket man måste städa när man ska stänga. Man måste diska många skålar och tallrikar, man måste skopa is och slänga ut den, man måste ta temperatur i 7 kylskåp, man måste packa in mat och gå med till köket, man måste skura och desinfektera typ hela stället och man måste moppa golvet. Det tar sin lilla tid, men jag lyckades vara klar nästan i tid ialla fall. Så det var ju bra!
Efter jobbet lyckades jag ta med mig middag till oss alla tre här i stugan så vi åt och såg julkalendern. Sedan har jag sett På spåret. Trevligt trevligt.
Nu ska jag sova. Imorgon blir det en heldag på floor (trååååååkigt, plocka disk och torka bord) och efter det rullskridskodisco med jobbet! Kan bli kul, kan bli kul!
Nu: godernatt :)
Och grattis grattis grattis till Fridasyster som blir 19 år idag, hurra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0