23 nov - Lollo i London!

Helgen som var var en bra helg! För Lollo var ju här! Jag hade fått ledigt både lördag och söndag, så vi kunde hänga runt tillsammans i stora staden. Vi, jag, Lollo och Lollos vän Matilda började lördagen med riktigt turistande, så som Big Ben, Picadilly Circus m.m. På kvällen blev det Tate modern. Det var riktigt kul :) Det var kul att gå på tate modern och kolla på alla tavlor och all konst. Lite kulturella sådär på lördagskvällen :)
Vi spenderade söndagen med en tidig morgon vid Tower Bridge och fika på Bermondsey Street. () Åt riktigt god grekisk yoghurt med honung och granola!
Sedan tog vi oss mot Brick Lane för second hand shopping. Hiskeligt mycket folk och alldeles för mycket att se. Vi hann väl igenom halva gatan innan vi hade nästa stopp med middag på Mys jobb! Detta med Marit, My och Marits föäldrar som också var här! :)
En bra helg fick vi. På måndagen jobbade jag hela dagen! Men på kvällen hände det grejer! BILLY ELLIOT :D Musikal! Ett av mina mål när jag flyttade till London var att se den, och nu är den sedd :) Brabrabra :)
Så himla kul med besök! Det är ju roligt att visa hur man har det här, och det är när man har besök som man kollar på alla turistiga sevärdheter, och det är ju kul tycker jag.
Här kommer lite bilder, några från Lollos systemkamera och några från min lilla röda:
Fotonördiga turister - Lovisa och Matilda


Landskapsarkitekter är de också, så de fick ju stanna och skissa London lite ^^


Lollo, Patrick Wolf och jag på Bermondsey Street.


Framför Tower Bridge! hahaaa


Den syntes lite bättre när man kom närmare!

BRA HELG.

Kommentarer
Postat av: Lollo

hihi :D tack för jättebra helg! :) lägg upp bilderna på fejsis också ;)

2011-11-24 @ 00:19:48
Postat av: Lollo

och alla bilder du tog så jag får se :)

2011-11-24 @ 00:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0