26 nov

Igår hängde jag med Marit efter jobbet :) Vi åt middag medtagen från mitt jobb och vi drack soya cappuccino. Jag drack en decaff. Sen man började jobba på café har man förstått att det är ett himla krångel när någon liten jivel beställer decaff och soya och hit och dit, så det var ju lite halvpinsamt, men ack så god den var! Idag ska jag lätt beställa en till! haha.
Efter middagen tog vi oss tillbaka till V&A museum, för att gå på museet helt enkelt. Eftersom jag jobbar där så fick vi gå gratis på utsällning! Postmodernism hette den. Den var snygg och riktigt stor, så det var roligt. Vi avslutade med en cranberry and cinnamon scone på caféet :)
Här kommer lite bilder:
I museeshopen! Fanns mycket fint!


Yay! Vi tjänade ju ändå 12 pund som det kostade att gå in. haha


Jag framför cake section, där jag har jobbat i tre veckor. :) Bakom är Anika :)


Vi delade på den nya sconen i sortimentet! Gottgott!

Idag är både jag och Marit lediga, och vi har en hel del på schemat. Så som textile & fashion museum, julmarknad, lussebullsbak med mera med mera. :)
Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0