28 nov

Idag var det lugnt på jobbet. Till och med så lugnt att jag fick gå hem en timme tidigare, vilket jag glatt tackade för! Lagade middag och åt hemma och sedan gav jag och Marit oss iväg till Swedish Fit.
Jag har virkat lite mer också, tänkte visa! :)


Ett lock! Lite suddig bild, menmen.


Såhär ser denn ut om man lägger ihop hela ryggsäcken :)

Kanske lite oklara bilder, men jag tror det kan bli bra i slutändan! Tror nästan att jag har virkat färdigt faktiskt, nu fattas bara ryggplatta, botten, axelremmar och spännen! :) Men det tror jag att jag får hålla ut med tills jag kommer hem till svea rike!
Tjo!
Nu blir det sova i stugan, godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fint det blir Elin! Nu tycker jag det börjar bli dags för dig att komma hem ;) Hoppas att vi kan ses någonting innan ni far iväg igen i januari. Kram

2011-11-29 @ 20:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0