5 nov - Patrick Wolf!

I somras på Peace & Love hade jag en sån där riktigt bra konsertupplevelse. En artist jag inte lyssnat så mycket på innan, och så kom jag sådär lite sent till konserten också. Det är oftast när det är lite oplanderat som det blir allra bäst! :)
Redan innan jag åkte till London såg jag att han skulle spela den 4e november här. Så jag har peppat lite smått, men det såg mörkt ut ett tag. Jag hade ingen att gå med och jag kunde inte förboka en biljett för att jag inte har ett engelskt bankkort. Hur som helst, efter jobbet igår kände jag att jag lika gärna kunde åka och kolla hur det såg ut. Det var på ett rätt stort konsertställe och när jag ändå åkt hela vägen dit kände jag att jag måste ju gå in, så det gjorde jag :) Ångrar mig inte!
Och han är ju så söt, Patrick Wolf. I died a little bit inside åt att han hade sin pappa med på scenen som spelade saxofon! Det kändes som en nära och personlig konsert trots att scenen var stor. Och jag gillar fiol, harpa och alla olika instrument som är med. Så jag var glad!
Woop woop!

Ta en lyssning:
:)

Kommentarer
Postat av: Lollo

mmmm så bra :) :)

2011-11-13 @ 19:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0