22 okt

Idag har jag jobbat nästan hela dagen och det har varit riktigt fullt upp! Det som är lite dumt med tomtom är att det är så otroligt litet och trångt! Har säkert sagt "exuse me" och "sorry" 300 gånger idag, bara för att jag halvt behöver gå in i folk varannan kvart. Det är ju litet jobbigt förstås. Men annars trevligt!
Igår blev jag bjuden på personalfest! :) Det var trevligt, vi var på en restaurang och åt plockmat och drack rödvin. :)
Vi har ju Karin på besök nu också, icke att förglömma!! Vi har hunnit äta på restaurang och gå lite på stan! Jag och Karin var också ute och gick en jättemysig promenad igår.
Här kommer lite bilder:
På Beetroot! Vår favoritrestaurang typ! Man får välja mellan olika vegetariska rätter och man får riktigt mycket mat!


Här gick jag och Karin!! Riktigt fint var det :)


:)

Kommentarer
Postat av: Sudden

Regent's canal is the shiiet.

2011-10-27 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0