6 okt - Lite bilder från veckan som gått!


Det har blivit rätt mycket äta ute, men det känns inte som att det gör så mycket. Man hinner inte riktigt åka hem och äta iaf. Här är jag på hummus bros. En resturang som låter olika röror och tillbehör vila på en bädd av hummus!! Jättegott!


På underlägget på hummus bros finns en förklaring av tre olika sorters besökare. Nummer 3 var besökaren som tog kort på sin rätt och la upp den på sin blogg! haha.


En kväll gick jag och My gick på norsk film och bad en man ta kort på oss framför affischen. Han frågade varför i hela friden vi ville ha kort på oss med Troll Hunter, och vi svarade att vi var från Sverige och filmen från Norge. Då visade det sig att han var från Norge! Så så mycket fick vi skryta om att vi var från nästan samma land som filmen... ^^


Det blev sommar igen och jag och My satt i en park.


Vi såg en rolig vägskylt utanför parken!


Under veckan som gått blev det två stand up-komedikvällar också! På en dök en svensk komiker upp! Kul! Känner ni igen honom? ^^


Den andra var i källaren på en pub som hette the painted grin. Mycket roligt! :D

Det var lite små bråkdelar av veckan. Det är rätt svårt att välja bilder att lägga upp, man kan ju inte direkt lägga upp 30 stycken. Det blir ju lite långdraget. Men det har varit en bra vecka i alla fall! :)


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag tycker mig känna igen svensken. Minns inte vad han heter, bara. Vem var det?

2011-10-06 @ 16:12:41
URL: http://pousettefalk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0