7 okt

Idag hade jag mitt trial på det caféet som My jobbar på. Det var ett ganska kort pass och det kändes inte som att jag hann lära mig så mycket, men det var ju trevligt och såklart en liten erfarenhet. Mestadels fick jag packa tårtbitar i kartonger! De ska höra av sig på måndag eller tisdag om jag skulle få jobb eller inte. Jag bestämde mig hur som helst för att tacka ja till Tomtom coffee house, och jag där börjar på söndag! Jag hade ju ändå bästa känslan för det jobbet :)
Jag hade lite pysselsug idag också, så medan My pluggade satt jag och vek papper! Det resulterade i detta:



En klänning och en skjorta! Och bredvid ser ni en autograf från Lars som sjunger i Billie the vision. Sophie fixade den och postade den till mig tillsammans med ett brev! Det var fint tycker jag!! :) Så detta pryder väggen ovanför min säng nu :)
My har också gjort fint ovanför sin säng genom att samla på flyers :)



Nu ska vi äta middag och sen gå ut någonstans!

Ha det så bra!
Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0