11 dec

Min resa här i London börjar leda mot sitt slut. Jag har sagt till min manager att jag inte blir kvar efter jul. Jag har fått svara på frågor om varför och börjat säga hejdå till folk som går på holiday. Men det känns okej. Lite vemodigt, men okej. Det är ju inte som om att jag inte har en Costa Rica reda att se fram emot. Hohoho :) Idag köpte jag lite souvenirer från V&A museum där jag spenderat snart två månader.
En tygpåse och boken om min favoritutställning. :)

Fast ännu slutar jag inte! 20 december jobbar jag min sista dag. Men nu, efter sju dagars jobb i rad har jag två välförtjänta lediga dagar! :) Och sen blir jag ledig i helgen också, så detta blir en skön vecka!
Nu är jag så trött, så trött. Så det blir ett Godernatt från min sida.
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0